Fötterna i högläge

Lördag. Idag jobbar B dygn så jag har försökt göra så lite som möjligt här hemma, vilket inte alltid är så lätt när man heter Matilda. Jag har bytt ut ledsna hyacinter, gjort lite julgodis och slagit in de sista julklapparna. Packat inför hemresa har jag också gjort. Fy bubblan vad dålig jag är på att packa, det tar en himla tid för mig och jag tar med alldels för mycket. Tisdagmorgon går tåget norrut, och jag blir hemma en hel vecka. Lite surt att vi har skola på måndag, men det är bara att bita ihop. Min hjärna har i alla fall tagit jullov.
 
Ikväll har jag fluffiga rosa morgonrocken på, fötterna i högläge och är inne på min tredje kopp te. Kollar på förra årets säsong av Bonde söker fru också, ljuvligt när man har tid att nörda in sig i serier. Det har man inte blivit bortskämd med denna terminen. Jag njuter! 
 
Ha en fin lördagskväll!
 
 



Lämna en liten kommentar här ♡

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar här:





22 år gammal, förlovad, sjuksköterskestudent, norrlänning. Lever livet tillsammans med mannen i mitt liv på landet utanför Göteborg. Tycker mycket om att umgås, träna, skratta, pyssla och allt som är prickigt, pastelligt och lantligt.