Pepparkakscheesecake

Idag har jag bakat en pepparkakscheesecake. Det är min sista dag på praktiken inom hemsjukvården i Landvetter på torsdag så jag tänkte bjuda alla goa människor där på lite fika. Denna juliga cheesecake är en favorit som vi gjort flera år i rad, enkel är den också! Den kan gärna dekoreras med lingon, men då jag inte skall bjuda på den förrän på torsdag får jag nog vänta lite med det. Chokladig och julig, bättre kan det knappast bli! Bör provas, receptet hittar ni HÄR!
 
 
 
 
 



Lämna en liten kommentar här ♡

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar här:





22 år gammal, förlovad, sjuksköterskestudent, norrlänning. Lever livet tillsammans med mannen i mitt liv på landet utanför Göteborg. Tycker mycket om att umgås, träna, skratta, pyssla och allt som är prickigt, pastelligt och lantligt.