Liljekonvalj

Igårkväll tog B och jag en liten promenad ner till sjön för att trotsa myggen och plocka liljekonvaljer. Den är nog en av mina favoritblommor, den och syrénblommorna. De doftar nostalgi och sommar. Därför passade jag på att plocka in några kvistar syrén också, bara för att de redan blommat ut snart. Tänk vad glad man kan bli av lite blommor inomhus, och vad gott det doftar i hela lilla lyan.
 
Två dagar kvar till sommarlov, heja heja!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Lämna en liten kommentar här ♡

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar här:





22 år gammal, förlovad, sjuksköterskestudent, norrlänning. Lever livet tillsammans med mannen i mitt liv på landet utanför Göteborg. Tycker mycket om att umgås, träna, skratta, pyssla och allt som är prickigt, pastelligt och lantligt.