Tillbaka

Gokväll!
 
Idag har varit en väldigt trött måndag för min del. Det var tungt, riktigt tungt att ta sig upp ur sängen imorse och pallra sig iväg till skolan. Men det gick! Men lite tidigare smet vi minsann då vi satt och nickade till trots intressant föreläsning. Det resulterade i att jag tog tag i min måndag trots allt och räknade igenom lite övningstentor, slängde in en tvätt och tog mig an både en löprunda och ett gympass. Nu har jag stekt på lite halloumi och svartkål med solroskärnor och honung (snodde receptet från ica, såå gott!) och parkerat rumpan i soffan. Benjamin jobbar dygn så det blir en idolkväll i min ensamhet och uppladdning inför morgondagen.
 
Jag har så himla mycket fina bilder från hela sommaren. Jag vet inte riktigt var jag ska börja, så det får dyka upp lite då och då!
 
På återseende!
 
 



Lämna en liten kommentar här ♡

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar här:





22 år gammal, förlovad, sjuksköterskestudent, norrlänning. Lever livet tillsammans med mannen i mitt liv på landet utanför Göteborg. Tycker mycket om att umgås, träna, skratta, pyssla och allt som är prickigt, pastelligt och lantligt.