Söndagshuvudvärk

Det var länge sedan jag hade huvudvärk, men idag har den minsann infunnit sig. Troligtvis på grund av den minimala mängd sömn som blivit i helgen. Men helgen har varit fin och jag har umgåtts med vänner, så det får vara värt det har jag bestämt.
 
I fredags hängde jag med två fina vänner i Göteborg, drack vin och gick ut på en klubb med fler dansgolv än jag tidigare skådat! Himla fin kväll, och jag kommer att sakna väldigt mycket. 
Igårkväll åkte vi till Borås och åt middag med två andra fina vänner i deras urmysiga lägenhet. Kan förövrigt stolt meddela att jag körde hela vägen hem från Borås, en stor bedrift för mig med min köra-bil-skräck hehe! Denna söndag har vi spenderat hemma hos Bs föräldrar på underbar söndagsmiddag. Alltid lika mysigt (och gott)! Jag har även precis snott ihop två grova lantbröd med surdeg jästa i brödkorgar. Med andra ord har vi flängt runt rätt så mycket denna helgen, så ikväll ska det bli skön att landa rumpan i soffan och se någon bra film för att ladda batterierna inför morgondagens start på TERMIN 5 woho!
 
Ha en fin söndagskväll!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Fick ett underbart blombud från mammi på tulpanensdag, lycka!
 



Lämna en liten kommentar här ♡

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar här:





22 år gammal, förlovad, sjuksköterskestudent, norrlänning. Lever livet tillsammans med mannen i mitt liv på landet utanför Göteborg. Tycker mycket om att umgås, träna, skratta, pyssla och allt som är prickigt, pastelligt och lantligt.